Bonusy:
Abunee[Niebezpieczeństwo]: Podnosi chakrę 3 razy i dodaje 5 pkt do celności i siły.
Akumu[Koszmar]: Dodaje 1/4 chakry podstawowej, wzmacnia reakcję i szybkośc o 10 punktów. Dodaje 1 zwykłe jutsu typu katon.
Densetsu[Fantazja]: Podnosi chakre o połowe i jutsu typu Katon i Doton zadają o połowe mniej obrażeń niż zwykle.
Dorei[Niewolnik]: Pozwala na używanie umiejętnosci Renden, oraz jej rozwijanie poprzez wygrywanie walk. 2 poziom- 20 wygranych walk. 3 poziom- 30 wygranych walk.
Fushigi[Tajemnica]-Posiadacz:DawiX Rozwija zmysł słuchu, czucia, węchu i wzroku. Reasumując widzisz, słyszysz, czujesz, 2 razy tyle co normalny shinobi.
Hikari[Światło]: Dodaje 10 pkt do wszystkich statystyk.Dodaje 1 silne jutsu i 1 zwykłe jutsu.
Honou[Płomień]: Podnosi siłę i szybkość o 15 pkt, a reakcję o 5.Chakra rośnie 2 razy.Uodparnia na jutsu typu Katon i pozwala na uzywanie jutsu tego typu za połowe podstawowej chakry.
Kanashimi[Smutek]: Pozwala na używanie umiejętności Mistrz Miecz, celnośc wzrast o 15 pkt.
Negai[Nadzieja]: Pozwala na dodanie 2 jutsu typu doton(2 zwykłe) Celność i siła rosną o 15 pkt.
Shiawase[Szczęście]: Pozwala na otwarcie 3 Bram.
Tenshi[Anioł]: Uodparnia na jutsu Suitonu i pozwala na 2 jutsu typu Raiton. Dodatkowo dodaje 20 pkt szybkości.
Yakusaku[Obietnica]: Pozwala przywołac raz na walkę psy tropiące. Podnosi chakrę o połowe. Dodaje po 10 pkt do reakcji i szybkości oraz po 5 do celności i siły. Dodaje Sanjuu Rashoumon do silnych jutsu, które można raz na walkę wykonać bez użycia chakry.
Dodatkowo wszyscy członkowie mogą przywołać mnicha, który może ochronić przed napastnikiem przed każdym Taijutsu i dodatkowo zaatakować go z ogromną siłą.
|